Доставка та оплата

1. Способи доставки(курʼєрська доставка):

Ми співпрацюємо з кур'єрською службою: Нова Пошта.

    icon
    Умови доставки: зробіть замовлення на суму від 500 грн.
    icon
    Терміни доставки товару: 1-2 робочих днів з моменту повної оплати замовлення. 
    icon
    Вартість доставки: за тарифами “Нової Пошти” при замовленні до 2000 грн, при замовленні на суму від 2000 грн доставка курʼєром безкоштовна.

2. Способи доставки(міжнародна доставка):

Доставляємо товари з категорії “Аксесуари для власників” в країни, яких присутнє міжнародне відділення Нової Пошти.  

    icon
    Умови доставки: при повній оплаті замовлення та доставки.
    icon
    Терміни доставки товару: до 10 робочих днів. 
    icon
    Вартість доставки: за тарифами міжнародної доставки Нової Пошти.

3. Вартість доставки:

Можливість безкоштовної доставки за умови замовлення на певну суму в магазині.

    icon
    Платна доставка:Вартість доставки по Україні становить від 70 грн. Для міжнародної доставки від 200 грн. Розрахувати вартість доставки можна на сайті перевізника Нової Пошти.
    icon
    Безкоштовна доставка:
    Ми пропонуємо безкоштовну доставку при замовленні від 1500 грн для доставки у поштомат та відділення. Для доставки курʼєром сума замовлення для безкоштовної доставки 2000 грн.

3. Терміни доставки:

Терміни доставки можуть відрізняться від умов замовлення.

    icon
    По Україні доставка займає 1-3 календарних дні. 
    icon
    Міжнародна доставка здійснюється протягом від 2 робочих днів.
    icon
    Увага! Терміни можуть змінюватися у зв'язку з вихідними або святковими днями.

4. Способи оплати:

Терміни доставки можуть відрізняться від умов замовлення.

    icon
    Накладений платіж: вартість післяплати на Новій пошті в 2024 році становить 2% від вартості товару та додатково 20 грн.
    icon
    Оплата банківською карткою: ми приймаємо картки Visa, MasterCard через платіжні системи – Checkbox від Monobank. 
    icon
    Безготівкова оплата: можливість оплати для юридичних осіб за реквізитами та виставленим рахунком. 

5. Повернення та обмін товару:

Чи можна повернути сухий корм, смаколики?

Сухий корм для тварин належить до продовольчих товарів. Відповідно до законодавства України, продовольчі товари належної якості не підлягають поверненню та обміну, якщо вони відповідають встановленим стандартам і не мають дефектів. Це означає, що сухий корм (смаколики, додатки до корму), як і інші продовольчі товари, не підлягає поверненню або обміну, якщо він якісний і не порушені умови зберігання.

Винятки:

    icon
    Дефекти або бракЯкщо корм має очевидні дефекти (наприклад, пошкоджена упаковка, минув термін придатності, наявність сторонніх предметів у кормі), споживач має право на повернення або обмін такого товару.Процедура повернення:- Для повернення товару необхідно надати докази покупки (чек, квитанція) та докази неналежної якості товару (наприклад, фото або експертний висновок).- Покупець повинен звернутися за поштою au.moc.eekcaj%40olleh, яка опрацьовує скарги та пропозиції, з вимогою повернення або обміну.Важливо! Повернення сухого корму (смаколики, додатки до корму) можливе лише у випадку виявлення дефектів, які вплинули на його якість. В інших випадках корм (смаколики, додатки до корму) поверненню не підлягає.
    icon
    Аксесуари для собак (повідці, нашийники, іграшки, сумки тощо): Аксесуари для собак належать до непродовольчих товарів, тому правила їх повернення відрізняються:- Належна якість: Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право повернути або обміняти аксесуари належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також якщо є документ, що підтверджує покупку (чек, квитанція).- Неналежна якість: Якщо аксесуар має дефекти (заводський брак, механічні пошкодження, що не були помітні при покупці), його можна повернути або обміняти.Умови повернення: Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". З виконанням всіх вимог: чек про покупку, заява про повернення, інші характеристики, що описані вище.
    Повернення коштів: Повернення коштів здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту спільної згоди про повернення коштів споживачеві. На особистий рахунок з якого було здійснено придбання товару.

6. Контактна інформація:

З усіх питань щодо доставки та оплати ви можете зв'язатися з нами:  Email: au.moc.eekcaj%40olleh

7. Гарантії та безпека:

Ми гарантуємо безпеку ваших платежів, використовуючи захищені платіжні системи та шифрування даних.